.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کنترل ۲۲ هزار وسیله نقلیه عمومی در مازندران
۲۲ هزار و ۸۲۸ وسیله نقلیه عمومی از ابتدای امسال تاکنون در مازندران مورد کنترل و نظارت قرار گرفت.

به گزارش شمال نیوز، ناهید شهرامی نیا رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از اجرای طرح کنترل بر تردد وسایل نقلیه در این استان خبر داد و گفت: ۲۲ هزار و ۸۲۸ وسیله نقلیه عمومی از ابتدای امسال تاکنون در مازندران مورد کنترل و نظارت قرار گرفت.

او افزود: به منظور بازدارندگی، شناسایی و اعمال قانون بر تخلفات رانندگی و همچنین ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی‌های جاده‌ای، طرح کنترل و نظارت بر تردد وسایل نقلیه عمومی توسط این اداره کل و قرار گاه پلیس راه استان به صورت مستمر در حال اجرا است.

شهرامی نیا گفت: این طرح به صورت گشت‌های مشترک ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌ها و پلیس راه بوده که در تمامی محور‌های مواصلاتی پرخطر و پر تردد در جهت تشدید کنترل‌های میدانی ناوگان عمومی حمل‌ونقل و کنترل مدارک و تجهیزات ایمنی آن‌ها در طول راه‌ها و محل‌های توقفانجام شده است.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران افزود: ۲۲ هزار و از۸۲۸ مورد وسایل نقلیه عمومی کنترل شده، ۱۹۳۲مورد تخلف احصاء شده که پس از بررسی جهت اعمال قانون به دبیرخانه طرح در کمیسیون‌های ماده ۱۱ و ۱۲و ۱۴ ارسال شد.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.